mandag den 5. marts 2012

Og det blev tvillinger;-)

                                              Se hvad jeg har lært at sy i denne weekend:


Jeg har altid gerne ville sy dukker,
jeg har da også et par bøger stående i mit Krea-bibliotek (og der står de jo fint;-)
men er aldrig kommet igang med selv-studiet.
Det er jo ligesom sjovere, når man er flere som skal forsøge samtidig.
Så derfor greb jeg chancen og meldte mig til et kursus, arrangeret af mine børns skole,
og med henblik på at deltagerne får syet nogle dukker til skolens "julebazar".
Det var en meget hyggelig og lærerig weekend, som jeg gerne gør om igen,
ikke mindst pga. maden... Tak, Hanne;-)
Vores lærer gav os lov til at beholde de "første fødte",
man kan jo ikke give afkald på sin første....
mon det bliver lettere med tiden... tror det næppe...




Som i kan se mangler jeg lige et par detaljer...
Øjne og mund, er kun sat med nåle, de skal lige broderes.
Håret (et ordentligt garn;-) skal lige gøres helt færdigt.
Så nu har jeg lige fundet et par produkter jeg bare må ha´ i mit sortiment,
ALT TIL DUKKE-SYNING
Så nu er jeg på jagt efter diverse leverandører...
Mvh. Mischa

2 kommentarer:

  1. Hvor er de søde, kan godt forstå du er stolt af dem.
    Jeg har også prøvet at lave dukker, og jeg blev fuldstændig bidt af det. Næste gang skal jeg forsøge med en babydukke som gerne skulle ende ud som noget der ligner dine....
    //Lisa

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.
      Ja, det er bare helt vildt som man bliver "grebet af stemningen".
      Vil gerne selv prøve at lave en med bevægelige arme og ben, men må nok hellere lige gører disse færdige først;-)
      //Charlotte

      Slet