mandag den 12. marts 2012

Fødselsdags-dug med minder

Jeg bliver tit inspireret at mine kunder, her vil jeg så gerne lige vise jer en
RIGTIG GOD IDE
Min datters fødselsdags-dug.
Hun går nu i 1. klasse, men sidste år i bhkl. fik alle gæsterne lov til at tegne på dugen!!!!!
Nogle havde deres tvivl, om de virkelig måtte,
men da de først kom igang, så blev det dejligt farvestrålende!


Dugen er i 100% Hør. brd 145 cm.
jeg tegnede en "ramme" på 15x15 cm. med farveblyant, som kunstværket skulle holdes indenfor.
Gæsterne tegnede også med farveblyanter og de forsvinder helt i vask.

Efter fødselsdagen, gik jeg igang med
"Frit maskinbroderi"
(mellem kakao pletter og diverse kagerester)
 jeg tog trykfoden af min symaskine, satte en broderi ramme om en tegning,
og syede lige-ud søm, med "maskinbroderi-tråd"
 mens jeg "bevægede" rammen, så jeg "broderede" deres streger.

OG JEG SYNTES DET BLEV SÅ FINT!!!

Og så kunne den blive vasket, har desvære ingen "før-billeder"

I år skal de så tegne igen og det bliver dejligt med mere dekoration på dugen.

Jeg kan nu mærke at jeg må forsøge med en DIY snart,
får jo lige nogle flere kunstværker som skal foreviges senere på måneden.

Jeg håber også at du er blevet inspireret af dette...

Med ønske om en god dag
Mvh. Mischa


Ingen kommentarer:

Send en kommentar