mandag den 3. oktober 2011

I får en mere

Tak, for den store opbakning. Bloggen er kun en uges tid gammel og vi har allerede over 40 faste læsere. Tusind tak, det kræver en give away mere.
Denne gang udlodder vi (som vist på billedet) 5 stk. patchwork (30 x 55 cm) + 1 meter stjerne bånd.

Reglerne er som følgende:

1 lod - skriv en kommentar

2 lodder - skriv en kommentar + fast læser

3 lodder - skriv en kommentar + fast læser + link fra egen blog (lån gerne billedet)
Vinderen bliver trukket når vi når 100 faste læsere.

Og så lige en teaser

Vi leger med bånd - Mischa stof og hobby har faktisk (ikke for at prale) DK største udvalg af mønstret kantbånd/skråband. Se med  i løbet af ugen.

Kh Mischa

66 kommentarer:

  1. Lækker give away!
    Jeg melder mig på banen med 2 lodder, og X'er fingre for hårdt :oD

    SvarSlet
  2. Jeg er allerede fast læser... men kommentaren giver vel et lod...

    SvarSlet
  3. Ih, hvor lækkert! :D
    Jeg er med på 2 lodder!

    SvarSlet
  4. Meget fin give away.
    Den vil jeg gerne vinde.
    Jeg har meldt mig som fast læser, og vil så gerne have 2 lodder.
    Jeg glæder mig til at følge med på bloggen.

    SvarSlet
  5. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder! :-)

    SvarSlet
  6. Rigtig fine sager:-) Jeg vil gerne være med, med 3 lodder. God aften til dig :-)

    SvarSlet
  7. Det er da det fedeste stjernebånd!
    Jeg deltager med 2 lodder.
    Se evt. også min Give Away der kører lige nu.

    SvarSlet
  8. Fin præmie :) Jeg prøver lige med to lodder..

    SvarSlet
  9. Jeg er med, det der stjernebånd har jeg allerede en ide til :)
    jeg deltager med 3 lodder og håber på det bedste :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  10. Skønne stoffer! :D
    Jeg er med på 3 gode lodder..

    SvarSlet
  11. Wow! Jeg er helt klart med på 3 lodder...
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  12. lækre sager: 2 lodder giver det vel til mig :-)

    SvarSlet
  13. Nej hvor fedt . . . .3 lodder til mig tak :-)

    Glæder mig til at følge din side .

    SvarSlet
  14. 3 lodder til mig... Meget lækker GIVE AWAY:-)
    Vh Lene

    SvarSlet
  15. Jeg vil gjerne være med, bor i Norge men håper det er ok :-) Tar 2 lodder!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  16. ihh hvor fint. Jeg smider 3 lodder i puljen. Jeg har allerede linket til min blog www.hobbyamok.blogspot.com :-)

    SvarSlet
  17. Jeg er med på 2 lodder. Sikke en lækker og indbydende blog :)

    SvarSlet
  18. Jeg vil meget gerne være med, snupper 3 lodder :)

    SvarSlet
  19. min lokale stofpusher blogger - fedt! Jeg er tilmeldt bloggen og napper lige to lodder. I skal være velkomne som faste læsere af min lokale blog.

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne være med på 2 lodder

    SvarSlet
  21. og et lod mere tak for nu er der linket til Jer via min blog :-) Det er vist også perlevejr i dag.

    SvarSlet
  22. Åh hvor herligt. Altid dejligt med lidt stof. 2 lodder herfra :)

    SvarSlet
  23. Vil gerne være med :-) 2 lodder tak

    SvarSlet
  24. to lodder til mig. håber at jeg er heldig :) *krydser fingre*

    SvarSlet
  25. jeg snupper selvfølgelig 3 lodder og har linket på min give away side hvor jeg selv har en igang :-) Glæder mig til at følge jer!

    SvarSlet
  26. har du 3 lodder til mig?? Håber jeg er heldig!!

    SvarSlet
  27. Jeg smider gladeligt 3 lodder i puljen og glæder mig til at følge bloggen :-)

    SvarSlet
  28. Jeg er klar med 2 lodder. Hilsen Joan M.

    SvarSlet
  29. Ug nogen lækre farver! Jeg deltager med 3 lodder _:)

    SvarSlet
  30. lækkert, lækkert, 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  31. Sikke en fin GA - jeg elsker stjerner, så krydser fingre og er med på 3 lodder tak :-)

    SvarSlet
  32. Hej jeg prøver med to lodder, det er nogen rigtig lækre stoffer.

    SvarSlet
  33. Vil meget gerne deltage med 2 lodder.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  34. Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder.

    Fed side!!

    Marlene

    SvarSlet
  35. Lækker giveaway! Jeg eeeelsker stjerner:) Jeg vil meget gerne deltage med to lodder.

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  36. Skynder mig at smide 2 lodder i puljen:)
    kh Catrine

    SvarSlet
  37. Jeg er med på 2 lodder ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  38. Sikke da en flot give away. Gid jeg boede i nærheden af din lækre butik. Men der er lidt langt fra Middelfart. Må se om ikke vejen kan komme der forbi på et tidspunkt.
    Jeg deltager med 2 lodder.
    God lørdag:-).
    hilsen Trine

    SvarSlet
  39. Prøver lykken med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  40. Lækker lækker lækker pakke....jeg vil gerne deltage med 2 lodder!

    SvarSlet
  41. Den er jeg med på :) med hele 3 lodder.

    SvarSlet
  42. Skøn Give Away. Jeg deltager med 1 lod - er fast læser.

    SvarSlet
  43. Den vil jeg gerne snuppe 2 lodder på :)

    SvarSlet
  44. EIIIIIH en lækker GiveAway - jeg deltager med 3 lodder! Wauw!
    Skumsprøjt fra KREAfeen

    SvarSlet
  45. Jubii hvor lækkert--hvor ser det bare dejligt ud-jeg er med på 3 lodder.
    Kh Anne sofie sato

    SvarSlet
  46. Ej, hvor er det bare flot! Jeg bliver nødt til at være med på hele 5 lodder og ser frem til at følge Jer ;-)

    Jeg vil straks linke fra min blog!

    Maja
    http://connersnest.blogspot.com/

    SvarSlet
  47. Hov - det var vist lige en tastefejl af dimensioner, for jeg kan selvfølgelig ikke være med på mere end 3 lodder, selvfølgelig - hi hi :-D

    SvarSlet
  48. Vildt lækker give away - her må jeg da bare være med! 3 lodder til mig tak!

    SvarSlet
  49. Lækker lækker give away!!
    Det er første gang jeg prøver dette..
    Er hermed meldt som fast læser + har brugt billedet til at linke på min blog + kommentar, det må give 3 lodder :D

    SvarSlet
  50. Skøn give away og velkommen til blogverdenen. To lodder til mig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  51. Ihh hvor fint.. Lige en giveaway for mig ;)

    Jeg er med på 3 lodder!!

    SvarSlet
  52. 2 lodder til mig (gerne 1 med gevinst!)
    tusneldada@yahoo.dk

    SvarSlet
  53. Jeg blev nr. 96 af faste læser, og vil gerne deltage med 2 lodder til så skøn en give away

    SvarSlet
  54. Er gerne med på 2 lodder :o)

    SvarSlet
  55. hov glemte lige min mail..

    mail: heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Tænk, hvis jeg vandt. Det er en flot blog, du har.
    Jeg deltager med 2 lodder. Tak.
    Søndagshilsen fra Kirsten

    SvarSlet
  57. Så blev jeg vist nr. 100. Jeg deltager med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  58. og så ventes der i spænding på afgørelsen...

    SvarSlet
  59. Hvis det stadig kan nås så er jeg med på 2 lodder :)

    SvarSlet