onsdag den 5. oktober 2011

DKs største udvalg af mønstret skråbånd

Mischa - Stof og Hobby i Vordingborg har DKs største udvalg af mønstret skråbånd.
 Vi har haft stort set dem alle sammen ude og fotografere KUN for jeres skyld. Ej, det var nu bare et enkelt foto eller to der greb om sig og pludselig havde vi tømt alle hylderne :)

I er velkommen til at kontakte os på mail (mischa-stofoghobby@hotmail.com) hvis i vil have oplyst priser eller handle - husk blot at opgiv hvilket nr skråbånd i spørger til.

Rigtig god fornøjelse
 Tern:



Med hæklet kant:

Med hjerter:

Med blomst og retro-blomst:

Med striber og Hello Kitty:

Med romantisk blomst:

Med tju-bang og pang:

De mere grafiske:

Satin skråbånd:

Med farve flor:

EN super blød og lækker "liberty" kvalitet:



Med harlekin tern i den lækre "liberty" kvalitet:

Med prikker:


Hvad siger I? Ser det ikke godt ud.

Kontakt os endelig - og til jer der spørger til netshop: Vi arbejder på det, men det er da en enorm jungle at finde den helt rigtige udbyder.
Men vi arbejder, som sagt, på det og ønsker os brændende at få en fin netshop op at køre.

Kh Mischa

4 kommentarer:

  1. Jeg mangler en hjemmeside? Findes den?

    SvarSlet
  2. glæder mig til netshoppen, men vil nu også gerne en tur ned og se den fysiske butik :D

    SvarSlet
  3. Jeg skal bruge et skråbånd til hagesmækker til min datter. Jeg søger derfor skråbånd der kan tåle at blive vasket ved min. 40 grader -gerne højere og kan tumbles. Ved du, om der er nogle af dine, der kan det? -Det må gerne være i pigefarver ;)

    SvarSlet